حرفی بزن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حرفی بزن
نوشته شده در سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 350
نویسنده : روزبه

حرفی بزن...چیزی بگو...
لعنتی...بگو بی من نفسهایت کند میشود...
قلبت میگیرد...چشمهایت بارانی میشوند...
بگو...بی من چگونه میگذرد شبهایت...
چگونه بشمرم روزها را...که بی تو میگذرند...
مثل تیک تیک ساعتی خسته ...که وقت را فراموش کرده است...
فقط نا امیدانه گام برمیدارد...برای چه...خودش هم نمیداند...
حرفی به من بزن...من در زیر کلبه خاطره مان...پناه گرفته ام...
که رگبار آسمان...تنم را زخم نکند...
چندیست...گویی به همه چیز حساسیت دارم... 




:: برچسب‌ها: حرفی بزن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: